Politica de retur
Anularea comenzilor
Dacă doriți să anulați o comandă vă rugăm să ne contactați in timp util la adresa de email contact@bunataticugust.ro
Retur
Bunătăți cu Gust S.R.L. respectă prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
În acest caz, va rugăm să urmați pașii de mai jos:
Să ne aduceți la cunoștință decizia Dvs, completând formularul de retur de mai jos. Bunătăți cu Gust va trimite Clientului, fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 3 zile lucrătoare.
Echipa Bunătăți cu Gust va trimite curierul la adresa indicată de dumneavoastră pentru a ridica coletul. În acest caz, costul aferent transportului este suportat de către client.
După ajungerea coletului la depozitul nostru, se va face recepția și se va verifică dacă au fost îndeplinite condițiile de retur de mai jos sau pe care le găsiți stipulate în Termeni și Condiții.
Odată verificat și acceptat, returul cu plată ramburs se va procesa pentru returnare contravaloare (excluzând taxele de transport). Conform legii, Bunătăți cu Gust va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 7 de zile de la data primirii coletului înapoi.
Odată verificat și acceptat, returul unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul Dvs în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia (excluzând taxele de transport).
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.”
Dacă doriți să schimbați articolul dumneavoastră cu un alt produs, vă sugerăm să îl returnați pentru un credit depozitat și să achiziționați separat un articol nou.
Clientul se obligă să returneze produsele către Bunătăți cu Gust într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite, în ambalajul original nedeteriorat la adresa: Șoseaua Olteniței Nr. 181C, Popești Leordeni, Ilfov
În cazul în care nu vor fi respectate toate criteriile de mai sus, produsul vă va fi reexpediat, iar toate costurile de transport se vor afla în sarcina dumneavoastră.
Bunuri defecte
Bunurile sunt considerate defecte dacă le primiți deteriorate.
Returnări repetate
Luăm toate măsurile necesare pentru a vă face cumpărăturile online mai simple, astfel că politica de retur este flexibilă si la îndemâna dumneavoastră. Cu toate acestea, în cazul în care constatăm un număr mare de returnări efectuate în mod repetat, putem refuza să acceptăm comenzile viitoare.